Prof. Dr. Ayşegül Özsomer Tunalı Pazarlama

Koç Üniversitesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Ayşegül Özsomer Tunalı'nın temel uzmanlık alanları pazarlama ve marka yaratma ile yükselen piyasalardır. Amerika ve Türkiye'de araştırma, danışmanlık ve eğitim konularında 20 yılı aşkın deneyimi, Journal of Marketing, International Journal of Research in Marketing ve Journal of International Marketing gibi dergilerde pek çok yayınının yayımlanmasıyla sonuçlanmıştır. Makaleleri çeşitli ödüllere layık görülmüştür; bunlardan en sonuncusu, 2011 yılında girişimci pazarlama ve piyasa yönelimi konusunda yapılan araştırmaya 10 yıllık etki yarattığı için aldığı American Marketing Association (Amerika Pazarlama Derneği) Gerald E. Hills En İyi Araştırma Ödülü'dür. Özsomer Aygaz, Eddie Bauer, Koç Holding, REI, Turquality ve Uni Credito gibi şirketlerde küresel pazarlama, marka oluşturma ve pazarlama stratejileri konularında düzenlenen çalıştaylarda özel eğitimler vermiştir. Profesör Özsomer, Michigan Eyalet Üniversitesi’nde pazarlama ve lojistik üzerine doktora yapmış, lisans ve işletme yüksek lisansını Boğaziçi Üniversitesi'nde tamamlamıştır. 2012 yılı Yaz döneminde McGraw-Hill tarafından yayınlanan “New Emerging Market Multinationals Four Strategies for Disrupting Markets and Building Brands” isimli makalenin yardımcı yazarıdır.