Eğitim Programı

10 Nisan 2021, Cumartesi
• 10:00 – 13:00: Programın Amaçları, Farkındalığımızın Artması ve Değişen Dünya'da Gerekli Yetkinlikler, Tuba Oytaç Balcı - Pronokal Group
• 14:00 – 17:00: Pazarlamada Global Trendler, Selim Giray - GlaxoSmithKline

17 Nisan 2021, Cumartesi
• 10:00 – 13:00: Kariyer Adımları Nasıl Planlanmalıdır. Ürün Müdürü Assesment Sürecine Hazırlık, Ebru Erol Giray - GlaxoSmithKline
• 14:00 – 17:00: Ürün Lansmanı Nasıl Planlanır, Evren Özlü - Boehringer Ingelheim

24 Nisan 2021, Cumartesi
• 10:00 – 13:00: Pazarlama Planı Hazırlama ve Veri Kullanımı, Ayça Gönç - AbbVie
• 14:00 – 17:00: OTC Alanında Pazarlama Yaklaşımı, Beril Koparal - Note Cosmetics

1 Mayıs 2021, Cumartesi
• 10:00 – 13:00: İlacın Pazarlamasında Reklam ve Dijital Medyanın Katkısı, Sena Faga - Sanofi
• 14:00 – 17:00: Dijital Medya Kanalları Nasıl Kullanılır?, Elif Özsüt - GlaxoSmithKline

8 Mayıs 2021, Cumartesi
• 10:00 – 13:00: Üst Yönetime Nasıl Sunum Yapılır?, Cem Açık - Pfizer
• 14:00 – 17:00: İlişki Yönetimi ve Ürün Müdürlüğünde Nasıl Fark Yaratılır?, Ömer Faruk Arslan – GlaxoSmithKline
22 Mayıs 2021, Cumartesi
• 10:00 – 13:00: Satışa Paralel Ürün Stratejisi Oluşturmak ve Doğru Hedeflerin Belirlenmesi, Cenk Balcı - İ.E.Menarini
• 14:00 – 17:00: Finansal Jargon ve Bütçe Yönetimi, Cihan Ayaz - Pronokal Group

29 Mayıs 2021, Cumartesi
• 10:00 – 13:00: İlaç Sektöründe Veri Analitiği, Doç. Dr. Mehmet Gönen - Koç Üniversitesi
• 14:00 – 17:00: İlaç Sektöründe Veri Analitiği, Doç. Dr. Mehmet Gönen - Koç Üniversitesi

5 Haziran 2021, Cumartesi
• 10:00 – 13:00: Fark Yaratan Pazarlama Vizyonu Nasıl Olmalıdır?, Uğur Bingöl - İ.E.Menarini
• 14:00 – 17:00: Medikal Strateji ve Sağlık Politikalarını Doğru Yönetmek, Rabia Demet Özcan - Novo Nordisk
• 17:00 – 17:30: Program Kapanış - Soru ve Cevaplar, Tuba Oytaç Balcı - Pronokal Group