İlaç Sektörü Ürün Müdürlüğü Eğitimi

 

Eğitimin Kapsamı ve Hedefi

Koç Üniversitesi Yönetici Geliştirme Programları ve İdea Akademi işbirliğiyle, sektörün deneyimli üst düzey yöneticilerinin teori ile gerçek hayatın nasıl çalıştığının anlatacağı, katılımcıları daha donanımlı kılmak ve kariyerlerinde daha avantajlı pozisyona getirmek için tasarlanan 48 saatlik İlaç Sektörü Ürün Müdürlüğü Sertifika Programı’nın 14. dönemi gerçekleşecektir.

İlaç Endüstrisi katı kuralları, karışık iş süreçleri, çok çeşitli müşteri grupları ve sert rekabetine rağmen, köklü geçmişi, yarattığı dinamik çalışma ortamı ve sağladığı olanaklar ile yıldızı parlayan sektörlerin başında gelir. Ürün Müdürlüğü, bu sektördeki en kritik rollerden biridir; bu eğitime katılanlar kariyer basamaklarını daha hızla tırmanma fırsatına sahip olurlar.

Kimler Katılabilir

Sektörde çalışan ürün müdürleri, yönetici adayları (management trainee), bölge müdürleri, kariyer değişikliği yapmak isteyen ve/veya ilaç sektörünü daha yakından tanımak isteyen ürün-marka müdürleri.

Program Direktörü: Tuba Oytaç Balcı


Eğitimin İçeriği

2 Mayıs 2020, Cumartesi

• Programın Amaçları, Farkındalığımızın Artması ve Değişen Dünya'da Gerekli Yetkinlikler, Tuba Oytaç Balcı - Pronokal Group

• Pazarlamada Global Trendler, Selim Giray - GlaxoSmithKline

9 Mayıs 2020, Cumartesi

• Kariyer Adımları Nasıl Planlanmalıdır. Ürün Müdürü Assesment Sürecine Hazırlık, Zeynep Yazgan Akıalp - Kolektif WORKS

• Ürün Lansmanı Nasıl Planlanır, Evren Özlü - Boehringer Ingelheim

16 Mayıs 2020, Cumartesi

• Pazarlama Planı Hazırlama ve Veri Kullanımı, Ayça Gönç - AbbVie

• İlaçta Pazarlama Nasıl Farklıdır, İlaç Sektörünün Bugünü ve Yarını, Okan Öncel - Bilim İlaç

30 Mayıs 2020, Cumartesi

• OTC Alanında Pazarlama Yaklaşımı, Beril Koparal Ayanoğlu - Zade Vital

• Nutrisyon Alanında Pazarlama Dinamikleri, Hakan Öztekin - Montero

6 Haziran 2020, Cumartesi

• İlacın Pazarlamasında Reklam ve Dijital Medyanın Katkısı, Sena Faga - Sanofi

• Dijital Medya Kanalları Nasıl Kullanılır?, Elif Özsüt - GlaxoSmithKline

13 Haziran 2020, Cumartesi

• Üst Yönetime Nasıl Sunum Yapılır?, Cem Açık - Pfizer

• İlişki Yönetimi ve Ürün Müdürlüğünde Nasıl Fark Yaratılır?, Ömer Faruk Arslan – GlaxoSmithKline

20 Haziran 2020, Cumartesi

• Satışa Paralel Ürün Stratejisi Oluşturmak ve Doğru Hedeflerin Belirlenmesi, Cenk Balcı - İ.E.Menarini

• Finansal Jargon ve Bütçe Yönetimi, Cihan Ayaz - Pronokal Group

27 Haziran 2020, Cumartesi

• Medikal Strateji  ve Sağlık Politikalarını Doğru Yönetmek, Rabia Demet Özcan - Novo Nordisk

• Fark Yaratan Pazarlama Vizyonu Nasıl Olmalıdır?, Uğur Bingöl - İ.E.Menarini

• Program Kapanış - Soru ve Cevaplar, Tuba Oytaç Balcı - Pronokal Group


Tarih: 18 Nisan 2020 – 13 Haziran 2020

Süre: 48 Saat, Cumartesi günleri 10:00 – 17:00 saatleri arasında

Eğitim Yeri: Workinton Maçka, Vişnezade Mah. Süleyman Seba Cad. No: 79-1 Akaretler-Beşiktaş İstanbul

Ücret: 5.750 TL + KDV

Sertifikasyon: Eğitim sonunda %80 devam koşulunu sağlayan tüm katılımcılara Koç Üniversitesi Sertifikası verilecektir.

Kayıt ve Ödeme Süreci:

Ön kayıt için başvuru formunu eksiksiz doldurmanız gerekmektedir. Kesin kayıt işlemleri iletişim bilgileriniz üzerinden irtibata geçilerek gerçekleştirilecektir. Ödeme seçenekleri:

• Banka havalesi - EFT ile ödeme

• Kredi kartı ile peşin veya taksitli ödeme

İletişim:                    

Telefon: +90 (212) 984 1656

Email: bilgi@idea-akademi.com


 

BAŞVUR