Doç. Dr. M. Berk Ataman Marka Yönetimi

M. Berk Ataman Koç Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi'nde Pazarlama Doçenti olarak görev yapmaktadır. İstanbul Teknik Üniversitesi İşletme Mühendisliği bölümünde lisans ve yüksek lisans egitimini tamamlayan Doç. Dr. Ataman doktora derecesini Tilburg Üniversitesi'nden aldı. Koç Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi’ne katılmadan önce Rotterdam School of Management’ta, (Erasmus University, 2006-2013), Tilburg Üniversitesi’nde (2002-2006) ve İstanbul Teknik Üniversitesi’nde (1999-2002) araştırmalarını sürdürdü.Doç. Dr. Ataman'ın bilimsel çalışmaları Journal of Marketing Research, Marketing Science, Journal of Product and Brand Management ve Social Indicators Research gibi dergilerde yayımlandı. Halen International Journal of Research in Marketing dergisi yayın kurulunda görev yapmakta olan Doç. Dr. Ataman’ın Marketing Science’ta yayımlanan makalesi 2009 ERIM Top Article Award ve 2008 Citation of Excellence Award ödüllerini kazandı ve John D.C. Little ödülü için finalist oldu. Doç. Dr. Ataman’in Managing Brands başlıklı doktora tezi ise 2008 Emerald / EFMD Outstanding Doctoral Research Award ödülüne layık görüldü. 2009 yılında EUR fellowship kazanan Doç. Dr. Ataman 2011’de MSI'ın Young Scholars programına da davet edildi. Pazarlama kararlarına destek sağlayan sayısal modeller geliştirme konusunda uzman olan Doç. Dr. Ataman’ın çalışmaları yöneticilerin nasıl marka ve/veya firma performansını uzun vadede daha olumlu etkilyen kararlar verebileceklerini anlamaya çalışıyor.