26 Mart 2022, Cumartesi

• 10:00 – 13:00 Programın Amaçları, Farkındalığımızın Artması ve Değişen Dünya’da Gerekli Yetkinlikler, Tuba Oytaç Balcı – Pronokal Group
• 14:00 – 17:00 OTC Alanında Pazarlama Yaklaşımı, Beril Koparal – Kampotu İlaç

2 Nisan 2022, Cumartesi

• 10:00 – 13:00 Kariyer Adımları Nasıl Planlanmalıdır. Ürün Müdürü Assesment Sürecine Hazırlık, Ebru Erol Giray – GlaxoSmithKline
• 14:00 – 17:00 Finansal Jargon ve Bütçe Yönetimi, Sehram Zayer – Merck Group

9 Nisan 2022, Cumartesi

• 10:00 – 13:00 Ürün Lansmanı Nasıl Planlanır, Akın Aksekili – Novo Nordisk
• 14:00 – 17:00 Pazarlamada Global Trendler, Selim Giray – GlaxoSmithKline

16 Nisan 2022, Cumartesi

• 10:00 – 13:00 Pazarlama Planı Hazırlama ve Veri Kullanımı, Ayça Gönç – AbbVie
•14:00 – 17:00 Dijital Medya Kanalları Nasıl Kullanılır?, Elif Özsüt – GlaxoSmithKline

23 Nisan 2022, Cumartesi

• 10:00 – 13:00 Medikal Strateji ve Sağlık Politikalarını Doğru Yönetmek, Rabia Demet Özcan – Novo Nordisk
• 14:00 – 17:00 İlişki Yönetimi ve Ürün Müdürlüğünde Nasıl Fark Yaratılır?, Ömer Faruk Arslan – GlaxoSmithKline

30 Nisan 2022, Cumartesi

• 10:00 – 13:00 Satışa Paralel Ürün Stratejisi Oluşturmak ve Doğru Hedeflerin Belirlenmesi, Cenk Balcı – Menarini
• 14:00 – 17:00 İlacın Pazarlamasında Reklam ve Dijital Medyanın Katkısı, Sena Faga – Sanofi

7 Mayıs 2022, Cumartesi

• 10:00 – 13:00 İlaç Sektöründe Veri Analitiği, Doç. Dr. Mehmet Gönen – Koç Üniversitesi
• 14:00 – 17:00 İlaç Sektöründe Veri Analitiği, Doç. Dr. Mehmet Gönen – Koç Üniversitesi

14 Mayıs 2022, Cumartesi

• 10:00 – 13:00  Fark Yaratan Pazarlama Vizyonu Nasıl Olmalıdır?, Uğur Bingöl – Menarini
• 14:00 – 17:00  Üst Yönetime Nasıl Sunum Yapılır?, Cem Açık – Pfizer
• 17:00 – 17:30: Program Kapanış – Soru ve Cevaplar, Tuba Oytaç Balcı – Pronokal Group